آشنایی کامل با Apple Pay

آشنایی با Apple pay
آشنایی کامل با Apple pay توسط صادق خان

با سلام و درود، مطلبی که امروز میخوام به اشتراک بگذارم احتمالا خیلی مرتبط با موضوعات فعلی بلاگ نباشه ولی به دلیل یکی از نیازمندی های پروژه اخیرم دیدم اطلاعات پارسی در موردش کمه و احتمال اینکه به کار کسی بیاد کم نیست 🙂

مطالب ذیل همگی از وب سایت Apple فراهم شده و به تاریخ امروز ۱۰ آذر سال ۱۴۰۰ یا ۱ دسامبر ۲۰۲۱ می باشد، در نتیجه بهتره همیشه آخرین مقررات و ویژگی ها رو از سایت خود Apple بروز کنید.

Apple Pay یکی از راه های پرداخت است، در حقیقت جایگزینی برای کارت های فیزیکی و پول نقد شما می باشد و کار را برای شما آسانتر، امن تر، ایمن تر و خصوصی تر می کند. حالا چه در فروشگاه باشید، چه آنلاین، به گفته خود اپل «این پولی است که مدرن ساخته شده است»

اپل پی در حال حاضر توسط بیش از ۸۵ درصد از خرده فروشان آیالات متحده پذیرفته شده می باشد.

به متن زیر که داخل خود سایت apple گذاشته شده نگاه کنید 🙂 :

در Apple pay اطلاعات شخصی شما محافظت شده می باشد. زمانی که توسط apple payیه پرداختی را انجام می دهید، apple payاز شماره مختص دستگاه شما و کد تراکنش منحصر بفرد استفاده می کند. در نتیجه شماره کارت شما هیچ وقت درون دستگاه یا سرور های اپل ذخیره نمی شود و زمان خرید شماره کارت شما با اپل به اشتراک گذاشته نمی شود.

در Apple pay خصوصی بمانید. زمانی که شما توسط یک کارت debitیا credit پرداخت را انجام می دهید، Apple Pay اطلاعات تراکنش را نگه نمی دارد که اتصالی با شما برقرار باشد. و زمانی که از Apple Cashاستفاده می کنید، اطلاعات تنها برای عیب یابی، جلوگیری از کلاه برداری و فرآیند های نظارتی نگهداری می شوند.

آموزش روش راه اندازی Apple Pay:

Apple Pay چه بانک هایی را ساپورت می کند؟

اپل پی credit و debit کارت های بانک ها فراوانی در سراسر جهان را پشتیبانی می کند. می توانید لیست بانک هایی که اپل پی آنها را پشتیبانی می کند در اینجا ببینید.

آیا اپل پی هزینه ای اضافی از شما می گیرد؟

خیر، اپل هیچ هزینه و کارمزد اضافی از شما نمیگیره